Shopping preporuke

00:14

Pozdrav, shoppingoholičarke :D!

Evo, još jedno lagano štivo kojim ćemo ispratiti Staru i dočekati Novu godinu :). Odlučila sam danas ne stavljati prijedloge novogodišnjih makeup lookova i slično, jer vjerujem da sve već dobro znate kakva će šminkica pasti večeras ;). Zato sam odlučila malo piskarati o shoppingu jer ionako nakon Nove Godine počinju najveća sniženja i vjerojatno sve već jedva  čekate cjelodnevno lunjanje po dućanima i haranje po krcatim policama ;). Nećemo si lagati, sve smo mi bar jednom nogom u tom klubu shoppingoholičarki, zato krenimo što prije sa preporukama, znam da ste nestrpljive :P.

Sve mi volimo lijepo izgledati - kremice, šminka, parfem, haljine i neke super mega odlične cipelice, a gdje je još torbica koja mi baš "treba" za ovu kombinaciju :D ..ali uvijek nam je na kraju budžet prekratak i mislimo da možda ipak nismo trebale toliko potrošiti na određenu stvar. Baš zato ću vam u današnjem postu natipkati svoje favorite i preporuke za odličan shopping s uštedom.

Krenuti ćemo s outletom u Lučkom :).
Malo je kompliciranije doći do tamo, ukoliko idete javnim prijevozom, ali isplati se ;). U sklopu Emmezeta kompleksa nalazi se United Colors of Benetton outlet. Tamo ćete pronaći kolekcije za bebe, djecu, žensku kolekciju i nažalost, izrazito majušan dio muškog odjela. Ako ste sitnije građe poput mene i možete se uvući i u dječje brojeve, ponuda za vas će biti još veća ;). Osim odjeće, tamo možete pronaći i torbice, cipele, sunčane naočale, remene, a i kolekciju donjeg rublja i pidžamice. Izbor je jako dobar, sniženja odlična, možete pronaći majice već od 50,00 kn, a k tome uglavnom ćete dobiti još i dodatni popust od 20% na blagajni. Uz Benetton stvarčice, ponekad se tamo može pronaći i neki Sisley-ev komad. Na slici vam prilažem samo dio svojih ulova iz Benetton outleta i mogu vam reći da ću se sigurno opet tamo vratiti :D. Ružičasti kaput za 450,00 kn (na slici je ispao malo neonske, no više je zagasite roze boje), smeđa suknja sa čipkom 90,00 kn i samt hlačice 80,00 kn. Nemojte me držati za riječ u vezi 100% točnosti cijena, ove stvarčice su kupljene prije nekoliko mjeseci, cijene i artikli su navedeni tek toliko da otprilike steknete dojam o visini popusta i ponudi ;)

Pošto smo već u Lučkom, nastaviti ćemo s drugim outletom koji se nalazi nasuprot Emmezete, riječ je o Wulf Sportu, odnosno Shoe-be-Do outletu :) Svaki odlazak tamo za mene i moje stanje na računu znači totalni bankrot :D Tamo možete pronaći i dosta cipela iz njihove redovne ponude u dućanima, ali po znatno nižim cijenama. Pepe Jeans štikle i tenisice već od 200,00 kn, Replay tenisice od 250,00 kn, Vansice, Artice, Marte, Lacostice..što god vam padne na pamet..od ljetnih do zimskih cipelica, alternativnih ili elegantnijih. Također, u ponudi imaju i mušku kolekciju i nešto odjeće. Evo i slikice nekoliko cipela kupljenih tamo, nažalost, isto vam ne mogu navesti egzaktne cijene (imam pamćenje što se tiče takvih stvari ko' zlatna ribica, inače sam kao slon :P) već samo okvirno.
Plave Art čizme 300,00 kn, bijele Dr. Martens čizme s cvjetićima 450,00 kn.



A sada krećemo na put za Varaždin :D.Odmah poslije naplatnih kućica, iz smjera Zagreba, naći ćete Calzedonia outlet. Sada nastupaju problemi :). Definitivno trgovina u kojoj imam najveću muku jer mogla bih milijunčiće i milijunčiće potrošiti na donji veš. Uz ženski odjel, kao i u skoro svakom dućanu, nalazi se minijaturni muški odjel. Osim Calzedonia-e, tamo je velika ponuda i Tezenisovih i Intimissimi stvari. Kada kažem stvari, mislim na: čarapice, donje rublje, sleeping wear, haljine, tajice i ostalu Tezenis/Calzedonia odjeću iz standardne ponude. Cijene su stvarno fantastične, najlonke od 10,00 kn, potkošulje 30,00 kn, gaćice od 15,00 kn, grudnjaci od 25,00 kn, haljinice po 50,00 kn. Ponuda se konstantno mijenja, a time i cijene, tako da nećete kao u nijednom outletu uvijek naići na isti izbor i cijenovni rang. Trenutno je tamo i bogat izbor blagdanske kolekcije..da, da, sve se crveni ;).
A sada opet dio mog shoppinga: Intimissimi spavaćica 60,00 kn, Intimissimi negliže 50,00 kn, Intimissimi potkošulja 35,00 kn.



I za kraj jedan online shop - Ebay store: Fresh Cosmetics Australia. Otkako sam je "otkrila" trudim se što više određene stvari kupovati online, jer su stvarno puno povoljnije, a i dostava je besplatna. Tamo možete pronaći veliku ponudu dekorativne i preparativne kozmetike, a i parfemi su definitivno puno nižih cijena, nego kod nas. Veliku količinu proizvoda sam već potrošila tako da sam vam jedino mogla pofotografirati Calvin Klein Eternity EDP 50 ml (175,00 kn), TIGI Dumb Blond Shampoo 400 ml (100,00 kn), Burt's Bees tonik 145 ml (60,00 kn), Burt's Bees krema 55 g (100,00 kn).

Nadam se da vam se se svidjeli moji prijedlozi i da uživate u shoppingu jednako kao i ja :D.

A koje su vaše omiljene trgovine i da li preferirate kupovinu u outletima? :).



Lijepo se provedite danas i uživajte maksimalno! 
Pusa svima do sljedećeg posta u 2015. god. ;).



You Might Also Like

22 komentari

  1. Odgovori
    1. Hvala :). Može se baš naći odličnih, a povoljnih stvarčica :).

      Izbriši
  2. Može link na ebay store? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://stores.ebay.com.au/Fresh-Fragrances-and-Cosmetics
      Evo, ispravila sam i u postu, postavila hipervezu ;).

      Izbriši
  3. Hvala ti na odličnim preporukama! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. taj prokleti calzedonia outlet, sto mi nije blize :D
    kaput je skroz fora u ovoj boji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, šteta, jer stvarno je isplativo maksimalno, a i odlična je ponuda :). Hvala, kaput je baš tak malo specifičan, momentalno podigne svaku kombinaciju :).

      Izbriši
  5. Čula sam već za Calzedonia outlet, ali mi je predaleko pa mi se ne isplati ići tamo!!! Ja ću vjerojatno poharati Arena Centar :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha :D. A meni Arena nije nikako na ruku. Srećom pa mi brat živi u Varaždinu pa mi je Outlet usput ;).

      Izbriši
  6. Super preporuke, evo ja bi sa svoje strane dodala Roses Outlet u Začretju. Prekrasno uređen kompleks s jako puno dućana, a osim što je jako puno toga konstano sniženo svako malo je neka dodatna akcija. Do sada sam bila samo jednom, ali ići ću definitivno ponovo, sjećam se da kad sam bila imali su cijeli Accesories na 50% popusta, U Guess dućanu torbe, novčanici i uostalom sve je bilo također 50%, Nike je imao odlične popuste itd. Ima toga dosta pa da sad sve ne nabrajam samo bi izdvojila ulov koji mi je valjda nabolji ulov ikada, a to je da sam u Rosesu u XYZ-u kupila predivan bež kombinezon koji je koštao 600 kn, a ja sam ga ugrabila za 80kn, sve što mogu reći je da je definitivno vrijedilo otići u Roses :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno odlični popusti! I tvoj ulov pogotovo :). Nisam još bila tamo, jer sam bila nekoliko puta u Heleni kad je radila i baš sam bila razočarana, tako da nisam niti imala volje za Roses. No, mislim da ću morati otići, vidim da se stvarno isplati :).

      Izbriši
  7. Ja sam navliko šopingirala zadnja dva tjedna. :D
    Odlične stvari si ulovila, kaput mi je divan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma tak i treba :) sad su bar realnije cijene, a ne prenapuhane kao inače. Hvala, da kaputić je stvarno super :).

      Izbriši
  8. Ove marte su preeeeeslatkeeee <3 Inače obožavam Dr. Martens kao brend i mislim da ću definitivno morati jednom poharati Wulf Sport :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :). Definitivno onda svrati u Wulf Sport, uglavnom imaju velik izbor marti, tako da će ti se isplatiti škicnuti njihovu ponudu, makar zna biti problem oko brojeva kao i u svakom outletu, ali vjerujem da ćeš uspjeti naći nešto i za sebe :).

      Izbriši
  9. pratite me :*
    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, čestitam na blogu :D, ali The Meadow of Beauty blog nije mjesto za oglašavanje.

      Izbriši
  10. zainteresirala si me za Fresh Cosmetics Australia :D
    uvijek sam u potrazi za mjestima gdhe se može kupiti kvalitetna i povoljnija kozmetika :)
    sve nabolje u Novoj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, tebi i tvojima također :*. Prochekiraj FCA, stvarno se isplati, ja sam baš našla dosta povoljnih stvarčica, s obzirom na to kako su kod nas "nabijene" cijene određenih proizvoda. Nadam se da ćeš pronaći nešto za sebe ;).

      Izbriši
  11. Ne kupujem u outletima jer mi nisu baš blizu, ali jako si me zainteresirala za Calzedonia outlet! Grudnjaci po 25 kn? :O Pa gdje se to može naći haha :D I odmah idem provjerit kakva je ponuda na Fresh Cosmetics :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledaj pogledaj :). A Calzedonia Outlet..uf, ja sam baš oduševljena njime..fantastičnih stvari ima i po odličnim cijenama. Ok, istina da se i cijene mijenjaju zajedno s ponudom, ali svejedno je opet sve daleko pristupačnije, nego inače :):

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images