TIGI Bed Head Dumb Blonde šampon

16:17

Moja kosa je gusta, ravna, lješnjak smeđe boje i bojim je 2 puta godišnje u svoju prirodnu nijansu, jer već sada moram prekrivati sijede (da, i to je moguće makar imam tek 28 godina :D). Frizerka mi se uvijek čudi kako sam ja jedina žena u salonu koja uvijek naglašava kako ne želi da se primijeti da sam se firško ofarbala, jer ako se primijeti, znači da je nijansa u potpunosti kriva :D. Preferiram prirodniji look što se tiče šminke, a tako i održavanja kose, bitno da je nijansa osvježena i da nema sijedih :D. Dugo godina sam koristila Lush krute šampone za kosu, no prošle godine sam sasvim slučajno počela koristiti šampon TIGI Bed Head Dumb Blonde iako je namijenjen plavoj kosi, jer sam ga ulovila na nekom bijesnom sniženju koje jednostavno nisam mogla propustiti :).


TIGI proizvode su osmislili frizeri za frizere, barem im je takav slogan ;). Njihovi proizvodi poprilično visoko kotiraju u toj sferi i u Hrvatskoj su rijetko gdje dostupni baš u maloprodaji. Izuzev kvalitete, karakterizira ih neobičan i upečatljiv stil ambalaže, a tako i originalni i netipični nazivi proizvoda. Bed Head linija sastoji se od 3 kategorije proizvoda:
wash & care, styling i proizvodi za muškarce. U wash & care kategoriji pronaći ćete proizvode za suhu i oštećenu kosu, za svakodnevnu njegu kose, posebne tretmane te liniju za obojanu kosu što nas u ovom slučaju najviše interesira ;). Uz Dumb Blonde šampon i regenerator koji su namijenjeni njezi kemijski tretirane plave kose, dostupni su proizvodi Colour Goddess koji su obogaćeni uljima i hranjivim tvarima i Dumb Blonde Purple tonning s tonirajućim pigmentom za plavuše.

TIGI Dumb Blonde šampon pakiran je u plastičnoj, ljubičastoj, transparentnoj bočici tako da je vrlo lako vidjeti koliko nam je još ostalo proizvoda. Proizvod je dostupan u količini od 200 ml, 400 ml i 750 ml. U pakiranjima od 400 i 750 ml, na vrhu bočice se nalazi dozirajuća pumpica, dok na količini od 200 ml se nalazi standarni čep. Pumpica je plastična i crne je boje te odlično dozira proizvod, pri jednom pristisku daje dovoljno proizvoda za jedno pranje. No, ukoliko imate dugu kosu, naravno potreban je ipak koji pritisak više ;). Na pozadini bočice nalazi se opis proizvoda, način upotrebe i popis sastojaka. Šampon se proizvodi u SAD-u i rok trajanja od otvaranja mu je 12 mjeseci.


Sam šampon je poprilično guste konzistencije, biserno ljubičaste boje i fantastičnog mirisa :). Na službenoj TIGI web stranici je navedeno da Dumb Blond šampon ima miris tropske guave. Miris je izuzetno sladak i intenzivan, podsjeća na dječje žvakaće gume, no nažalost, zadržava se kraće vrijeme na kosi, ali zato cijela kupaonica poprimi taj divan miris. Uh, baš sam se navukla na njega, hehe :D. Ukoliko niste baš pristalica slatkasih i intenzivnih mirisa, možda ipak bolje da preskočite ovaj šampon ;).

Pri prvom nanošenju na mokru kosu, šampon se malo slabije pjeni, no pri drugom nanošenju stvara se toliko pjene da šamponiranje kose postaje prava uživancija. Kosom je vrlo lako baratati, bez obzira koliko ona duga ili gusta bila, ne mrsi kosu i daje joj pravi "frizerski" tretman. Nakon ispiranja, čak niti ne koristim regenerator, jer mi nije potrebno dodatno raspetljavanje niti omekšavanje kose.

Dumb Blonde je na web-u opisan kao:

  • pH uravnotežen šampon; sadrži keratin i protein mlijeka koji djeluju njegujuće na kosu i vraćaju joj sjaj,
  • šampon jača kosu, smanjuje njeno pucanje i sprječava daljnje isušivanje od kemijskih tertmana kose,
  • poboljšava živost i daje sjaj kosi.

Nakon višemjesečne upotrebe ovog šampona, mogu reći da kosa je sjajnija i nije slamasta i isušena. Kosa je meka; lijepog, zdravog i zaglađenog izgleda. Što se tiče ispucalosti kose, ne mogu reći da sam primijetila neku razliku jer godinama već koristim Macadamia i Tangle Teezer četke, a i moja kosa i inače nije bila sklona pucanju. Nakon pranja kosa izgleda stvarno savršeno kao iz salona, bilo da je sušite na prirodan način ili sušilom za kosu. Od kada koristim TIGI Dumb Blond šampon, nije mi potrebno feniranje kose četkom, jer ona se automatski suši u potpunosti zaglađenu i ravnu frizuru. Što se tiče samog utjecaja na obojanost kose, primjetila sam da moja smeđa kosa nakon nekog vremena dobiva plavkasti odsjaj i da je izrast minimalne vidljivosti. No bez obzira na izvrstan efekt koji ovaj šampon daje, nisam u potpunosti zadovoljna njegovim djelovanjem. Nakon pranja nema škriputavog osjećaja čistoće tjemena i kose, a i kosa nakon dva dana se u potpunosti zamasti i potrebno joj je ponovno pranje. Tako da iz tog razloga ne bih ponovila kupnju ovog šampona. Nažalost, nisam uspjela još pronaći svoj THE šampon, ali se nadam da ću ga uskoro naći :). 

TIGI Dumb Blonde šampon dostupan je na sljedećim web shop-ovima:
po cijeni od 130,00 do 150,00 kn.

Imate li kakve preporuke? Koji je vaš omiljeni šampon? :)


You Might Also Like

12 komentari

  1. ja se isto bojam u smeđe i crveno jer volim te boje ali nemogu vjerovat da netko mlađi od mene ima sijede :( šteta sto ti šampon ne djeluje tj. sto ti se kosa nakon dva dana izmasti, i što još nisi našla odgovorajući šampon. nadam se da ta potraga neće dugo trajat

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A da, genetika je u mom slučaju napravila svoje, tako da sa sijedima već živim nekoliko godina ;). Ma žao mi je što šampon tako brzo zamasti kosu, jer stvarno nakon pranja kosa toliko divno i njegovano izgleda, no to je jako kratkog učinka :/. Joj, i ja se nadam da ću što prije pronaći neki odličan šampon pa da dođe kraj i toj potrazi ;).

      Izbriši
  2. Ja imam TIGI šampon za volumen i isto iako predivno miriši nekako nisam očarana jer mojoj kosi ne daje WOW volumen kako svi kažu... Ni ja nemam THE šampon nego sam i dalje u potrazi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači, u istim smo problemima. Ah, nadam se da ćemo uskoro naći neki dobar šamponček koji će odlično odraditi svoj posao u svakom smislu :).

      Izbriši
    2. Iz tvojih usta u Božje uši! :D

      Izbriši
  3. po opisu me podsjeća na L'orealov Ever rich šampon koji koristim,, i kod takvih šampona je super što, kao što si rekla, daju lijep izgled kosi i frizerski tretman,, no nekako uvijek imam dojma da ju ne operu baš skroz skroz ... zato uvijek prvo stavim neki koji ju očisti,, i onda L'orealov, jer ni kod njega ne treba regenerator poslije,,
    baš je simpa/posebna bočica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, mogla bih ga i ja ukombinirati s nekim drugim šamponom, jer baš to, uopće nema dojma očišćene kose i tjemena. Da, bočica je jako zgodna, a i pumpica je jako praktična :).

      Izbriši
  4. Muku mučim sa šamponima i sad više mislim da ne postoji HG šampon za mene. Kako mi se kosa brzo masti od šampona tražim samo da mi odgodi vrijeme pranja kose ma za dan i kao da tražim ne zna što... To nije ni jedan šampon koji sam probala, a probala sam ih puno, napravio :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, već sam i ja sama počela tako razmišljat, da takav šampon jednostavno ni ne postoji :D. Jedini šampon kojim sam uistinu bila zadovoljna bio je Nikel Sebofit, kosa mi je bila stvarno predivna, a i pranje je bilo potrebno svakih 5-7 dana (!!!). No, kada sam nabavila drugu bočicu, iz nekog razloga mi više uopće nije odgovarao, kao da su promijenili formulu ili nešto, kosa više nije bila toliko meka i nije se lako mogla oblikovati, a i već drugi dan je bila spremna za ponovno pranje :/.

      Izbriši
  5. Nisam jos probala nista od brenda Tigi, a cesto me privlacio.. .ja stalno u potrazi za idealnim samponom.. i jedina dva koja su priblizno dosla na to prijestolje su Keune od suncokreta (s onom rozom trakicom) i L'oreal Ever riche (favorit vec dve godine)...mozda da probas s njima :) jako dobro oporavljaju ostecenu kosu, a ne maste. Meni su odlicni, s tim da mi je Loreal skoro pa bolji od Keune a jeftiniji. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ovo prvi Tigi proizvod koji sam probala, ali ima još nekoliko stilizirajućih proizvoda koje bih voljela testirati :). Nažalost, padam na ambalažu, a oni imaju stvarno izuzetno privlačan i netipičan dizajn :). Hvala ti na preporukama, baš ću škicnuti ove šampončeke, možda će mi odgovarati! Joj, to bi bilo tak divno, hehe..da napokon potrazi dođe kraj :). Drago mi je što si uspjela pronaći skoro pa savršene proizvode za svoju kosu, mislim da si jedna od rijetkih :).

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images