Rumenilo Pixi Sheer Cheek Gel

13:10

Vjerujem da je nanošenje rumenila neizostavan korak vaše makeup rutine, jednako kao i moje. Kako sam poprilično svijetle "aristokratske" puti ;), obavezno koristim rumenila u svim prilikama. Ona su dostupna u širokom spektru nijansi i prilagođena su boji i podtonu kože kako bi se što bolje stopila s kožom i dala prirodan ili pak više naglašen izgled. Rumenilo se nanosi na obraze i jagodice, licu daje blistav izgled te strukturu i oblik stvaranjem dojma svjetla i sjene. Također, u ponudi su shimmerasta rumenila sa česticama šljokica koja dodatno naglašavaju lice te klasična mat rumenila. Osim efekta koji pružaju, rumenila razlikujemo i po njihovoj konzistenciji, tako da možemo pronaći rumenila u prahu, čvrsta rumenila, pečena rumenila i rumenila u obliku gela ili kreme. 

Ukoliko nanosimo rumenilo praškastog oblika, nanosimo ga na lice zadnje, nakon što smo već nanijele tekući puder/bb kremu i puder u prahu. Deblji kist za nanošenje rumenila nježno utrljamo u rumenilo i otresemo višak na zapešću ruke ili u samom poklopcu rumenila (ako koristimo rumenilo u prahu). Zatim kružnim pokretima nanosimo rumenilo "prema van" u smjeru uha od sredine obraza, obuhvaćajući jagodice. Potrebno je samo pripaziti kod nanošenja da se ne oboji gornji dio jagodice, jer on mora ostati svjetliji.



Već ste kroz moje prijašnje postove mogle zaključiti da sam velika obožavateljica britanske kozmetičke marke Pixi, tako da, ukoliko niste, možete pročitati recenzije Pixi shea butter lip balm-ova i Pixi Large Lash maskare. Kozmetika Pixi fokusirana je na njegujuće sastojke u svojim proizvodima koji su uglavnom za višestruku uporabu, prikrivaju nedostatke, daju mladenački izgled, a i velik je plus što se nanose vrlo jednostavno i brzo. Njihov slogan je "Makeup to Wakeup" i cilj im je naglasiti prirodnu ljepotu žene.



Kako imam suhu do mješovitu kožu, ovisno o godišnjem dobu, hormonalnim promjenama i emocionalnom stresu, više preferiram rumenila u gelu, nego klasična čvrsta. Ponukana odličnim inozemnim recenzijama, odlučila sam kupiti Pixi Sheer Cheek Gel u nijansi Natural. Rumenilo je pakirano u prozirnoj tubici u količini od 12,75 g. Poklopac je u zaštitnoj boji Pixi marke, svijetlo zeleni je i u potpunosti se odvaja od tube. Na vrhu tubice nalazi se mali otvor kako bi se što lakše pri istiskivanju dozirala potrebna količina rumenila. Rok trajanja mu je 24 mjeseca od otvaranja. Rumenilo je dostupno u četiri nijanse: Natural (soft warm pink), Sun Kissed (medium bronze), Rosy (perfect berry-rose), Flushed (fresh red).

Sastojci:
Water, Propylene Glycol, Sodium PCA, Aloe Barbadensis Gel, Polysorbate 80, Cetyl Acetate, Acetylated Lanolin Alcohol, PEG-20, Carbomer, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Sodium Dehydroacetate. May Contain: [+/- Bismuth Oxychloride (CI 77163), Mica, Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Titanium Dioxide (CI 77891), Red 33 (CI 17200), Red 40 (CI 16035), Yellow 5 (CI 19140), Yellow 6 (CI 15985), Blue 1 (CI 42090)].

Nijansa Natural na Pixi web stranici je opisana kao soft warm pink iliti nježna, topla nijansa ružičaste. U samoj tubici rumenilo izgleda poprilično tamno, više kao zagasita ružičasta, nego nježna roza. Gel je izuzetno blagog i jedva osjetnog, pomalo slankastog mirisa. Rumenilo je lagane vodenasto-kremaste formule i sedefastog odsjaja koje se razmazivanjem smanjuje. Gel se izvrsno stapa s kožom i izgleda puno prirodnije od puderastih rumenila, daje zdrav sjaj licu bez osjećaja "fasadiranja". Rumenilo je hidratantno, ne isušuje niti zateže kožu i može se koristiti i kao sjajilo za usne. Gel ne sadrži ulja, mirise i hipoalargenski je; sadrži blagotvorne sastojke poput: aloe vere - koja umiruje i zacjeljuje kožu pod stresom, sodium PCA - biljni derivat koji vraća vlažnost koži. 



Rumenilo nanosim prstima, a moguće ga je nanijeti i spužvicom. Jako ga je lako dozirati, izvrsno se blenda i daje prekrasan izgled licu. Ovisno o tome kakav look preferirate, prirodniji ili ipak naglašeniji, ovim rumenilom je moguće postići oboje ukoliko nanesemo dva tanka sloja gela ili jedan sloj nježnije utapkamo u kožu kako bi se zadržala veća koncentracija boje. Rumenilo nanosim nakon što nanesem na lice bb ili toniranu kremu, potom, ukoliko je potrebno, fiksiram šminku s translucente puderom u prahu. Ponekad čak znam nanijeti rumenilo samo na golu kožu (ako ne mislim taj dan u potpunosti se našminkati) kako bih dala malo živosti licu. Gel se zadržava skoro cijeli dan, vjerujem da bi odgovarao i osobama s masnom kožom, da im ne bi skliznuo s lica.  

Pixi Sheer Cheek Gel je odličan proizvod kojeg ću definitivno ponovno kupiti. Licu pruža zdrav, roskasti, svjež i prirodan izgled. Rumenilo ne daje osjećaj težine niti "plastičan" (umjetan) izgled licu. Iako pakiranja gela djeluje jako sitno, ne morate strahovati radi toga, jer stvarno se izrazito sporo troši i vjerujem da bi i uz svakodnevnu upotrebu jako dugo trajalo. Sviđa mi se što se lako nanosi, tako da ga možete i u najvećoj žurbi savršeno aplicirati na lice. Uglavnom ga nanosim prstima, kako bih više mogla kontrolirati jačinu naglašavanja obraza i jagodica. Rumenilo nije ljepljivo i izvrsno se blenda, nažalost, nisam ga koristila kao boju za usne, tako da ne mogu reći kakav je gel u toj ulozi. 

Kako postići Makeup to Wakeup look i pravilno nanijeti rumenilo u gelu možete vidjeti u sljedećem videu:


Rumenilo je nedavno dobilo redizajn tubice i povećalo količinu proizvoda s 12,75 g na 15 g, a možete ga kupiti na sljedećim web shop-ovima:
po cijeni od 75,00 kn pa naviše.

Koje je vaše omiljeno rumenilo? Volite li više klasična rumenila ili rumenila u kremi/gelu?




P.S. - Sudjelovati u darivanju Vintage Getaway možete do večeras - 23.59 h, tako da svakako kliknite na link, ukoliko se već niste prijavile za nagradicu ;).

You Might Also Like

11 komentari

  1. Više sam tip za klasična rumenila, mislim da čak ni nisam isprobala u kremi, nekako me ne privlače... Šteta kaj nam nisi pokazala rumenilo na svom licu. :) Nijansa mi se čini jako lijepa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nijansa je stvarno odlična i lako prilagodljiva svakoj boji tena :). Svoju slikicu nisam stavila, jer kako je stvarno loše vrijeme za fotografiranje, nikako nisam mogla "uhvatiti" pravi kut da se rumenilo uopće vidi na slici :/.

      Izbriši
    2. Kužim te, upravo zbog toga mi puno postova i recenzija stoji sa strane i čeka sunčeko. :)

      Izbriši
  2. Nisam probala ovakva rumenila, ali baš si me zainteresirala. :)
    Gdje nabavljaš Pixie proizvode?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam te zainteresirala za rumenilo ;). Stvarno je izvrsno i izuzetno lako se aplicira. Pixi proizvode kupujem preko web shop-a (Feelunique, Beautybay i sl.), ovisno o tome gdje su proizvodi sniženi ;).

      Izbriši
  3. Ne znam kako bi se snašla s kremastim rumenilima jer ih nikada nisam koristila, ali mislim da je to kod nanošenja stvar prakse i svakako bi htjela probati jedno takvo rumenilo, a i Pixie proizvode :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je isto ovo Pixi rumenilo prvo kremasto što sam koristila i baš sam se oduševila, jer ga je toliko jednostavno dozirati i nanijeti na lice, a pritom izgleda prirodno i zdravo rumeno :).

      Izbriši
  4. totalno si me kupila ovom nijansom :) <3
    totalno izgleda lijepo i prirodno,, super što bi odgovarao i meni s masnom kožom,, a nekako mi je najbitnije što se lako nanosi, jer ja sam non-stop u nekoj žurbi ili se spremam u zadnji čas :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što ti se sviđa nijansa; i mene je u potpunosti osvojila :). Općenito sva Pixi kozmetika mi je predivna, jer djeluje izuzetno prirodno na licu :). S obzirom na strukturu, vjerujem da bi i tebi odgovarao, a ako si fan brzinskih šminkanja, onda bi ti se ovaj proizvod definitivno svidio ;).

      Izbriši
  5. Ja obožavam kremasta rumenila, ali nekako imam više klasičnih jer su jednostavnija za nanošenje.
    Ova nijansa mi je odlična ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nijansa je uistinu divna i toliko prirodna :). Ja klasična rumenila više koristim u nekim večernjim varijantama makeup-a, a preko dana ipak posegnem za ovim rumenilom kako bih postigla što decentniji look ;).

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images